Obaly na výrobcích, lákavé grafické výrobky, zajímavé reklamní cedule a billboardy, nebo originálně vypadající web. To vše má jeden jediný cíl, a to primárně zaujmout. A pokud se vám to povede, máte vyhráno. Kvalitní design totiž dokáže výrazně zvýšit konverze. A v online světě to samozřejmě platí dvojnásob. A tak zabezpečíme tvorbu web stránek, které budou nejenom vzhledově moderní, ale budou odpovídat požadavkům na to, aby byla jejich grafika skutečně konverzní. Pojďme se podívat, co vše může hrát roli.
Vaše cílová skupina
Možností jsou desítky a tak je vhodné před samotnou prací vždy vědět, komu bude web určen. Pokud zmíníme nejznámější možnosti, jedná se třeba o:
- Děti
- Osoby v produktivním věku
- Seniory
- Grafiky
Od toho by se měl odvíjet základní grafický vzhled webu. Ideální je porovnání třeba dětí a grafiků, jelikož každý vidí krásu a zajímavost webu jinde.
Váš produkt
I z něho by měl vycházet samotný grafický design. Pokud prodáváte třeba adrenalinové zájezdy, může tomu být uzpůsoben koncept webu, který vzbudí úžas. Naopak prodáváte-li šperky, měl by to být elegantní webdesign s příjemnými liniemi a zajímavým sladěním barev. Jedině tak se na něm bude návštěvník cítit skutečně dobře.
Cíl webu
I to hraje velkou roli. Má to být objednávka? Klik na reklamní banner? Nebo snad kliknutí na konkrétní odkaz, či vyplnění formuláře? I to souvisí s grafikou a s tím, kam by se měly umístit ty nejdůležitější prvky daného webu. A to proto, aby vás hned při samotné návštěvě zaujaly. Jedině tak bude vše fungovat, jak fungovat má – a to s jistotou dobrých konverzí.
Vaše finanční prostředky
I ty dnes mohou hrát roli. Vlivem toho můžete vsadit na originální řešení, ale stejně tak i na různé šablony. Totéž platí o redakčních systémech, které taktéž mohou být placené, na míru napsané, ale stejně tak i bezplatné.
Komentovat